Selam Olsun Kendi Yolunda Yürüyenlere

 Türkiye’nin açık hava cezaevinden herkese merhabalar! Herkes kendini küçük hapishanesinde nasıl hissediyor? İş bulamayanlar, sevmediği bir işte çalışanlar, ekonomik krizi derinden hissedenler, bu süreçte iyice zenginleşenler…

Mutlu olmak için ne gerekli? Erdemli insan olmanın kıymeti biliniyor mu? Hızlı tüketim çağında bizler de tükenmiyor muyuz? Kolay yoldan çok daha fazla ve hızlı para kazanmak ne kadar iyi bir şey? Sonrasını düşündü mü bu kişiler?

Hayır; ortalık vasıfsız, şımarık, büyümüş de küçülmüş, ben oldum tamam, burnu havada insancıklarla dolu. İçi boşaltılmış kafalar ve hayatlar acı verici şekilde artıyor. 

Neredesiniz ey güzel insanlar? Neden anlamsız, iğrenç ve uyduruk ideolojilere sahip insanlar bu çağda değer görüyor?

Hayatını değiştirmek isteyen, mücadele eden, emekçi, erdemli, ahlaklı ve akıllı insanlar; en çok sizi seviyorum. Varsınız biliyorum, az sayıda olsak da hala iyi insanlar var. Umarım ki istediğimiz hayatları hak ettiğimiz en harikulade şekliyle yaşarız ve yaşayacağız.

Değerlerini korumak isteyen, yüzeysel olmayan, öylesine yaşamayan, bilinçli, onurlu, erdemli, adaletli insanlar en çok bu çağda zorlanan insanlar. Yürüdüğü çizgiden yürümek isteyenler, kendi gibi, olduğu gibi olmak isteyenler neden bu kadar çok zorlukla karşılaşıyorlar: sıradan olmadıkları için. Başkası olma kendin ol demişler ya o iş işte göründüğü kadar kolay olmuyor. İyi insan olarak kalabilmek giderek zorlaştı bu dünyada. İçi boşaltılmış bir iyi insan tanımı değil bu benimki. Beni tanıyanlar iyi insan dediğimde bilirler neyi kastettiğimi. Heh işte öyle kalın, kaybetmeyin benliğinizi, aklınızı, değerlerinizi. İnanın çok zor bu insanları bulmak hala bu devirde ama geç olsun güç olmasın, bilin ki çok kıymetlisiniz, bilin istedim. Değişim bir döngüdür ama iyi yönde gelişin, değişin, büyüyün ve evrim geçirin. Katmanlarınızı çoğaltın. Dönüştükçe güzelleşen insanlar olalım. Bu dünyanın bize ihtiyacı var, onlara değil…



Yorumlar

Popüler Yayınlar